Čo mi priniesol Ježiško

Tohtoročné Vianoce sa zrejme niekde zabudli, keď som 24. behala po vonku v krátkom tričku po slnkom zaliatej záhrade a po snehu nebolo ani stopy. Nevzdávala som sa však nádeje a v priebehu dňa nedočkavo vykúkala von, či už náhodou Perinbaba nepráši periny. No, neprášila, a tak sme mali síce krásne Vianoce, ale niečo im zjavne chýbalo. 
  Ale sniežik napokon dorazil a ten červík, čo vo mne počas všetkých dní bez snehu vŕtal, zrazu zmizol. :) Teraz už konečne mám pocit, že boli a vlastne aj sú Vianoce a moja radosť je už plnohodnotná! V rámci toho som sa rozhodla vám ukázať niečo z mojich vianočných darčekov, pretože o toľkú krásu a radosť sa musím podeliť! :D

Najmäkšie huňaté svetríky, oba F&F
Kabelka Mango
Všetky knižky, ktoré som si priala :3 
Rainbow Rowell: Eleanor a Park (ktorá je ževraj svojou jedinečnosťou nákazlivá)
Jo Nesbo: Syn (ktorý je vraj prvotriednym škandinávskym krimi)
Timur Vermes: A je tu zas (s tou najgeniálnejšou obálkou ever! Ozaj lajk za kreativitu ;)
Alessandra R. Torre: Dievča zo 6E (knižka 18+)
Tamara Heribanová: Malá doba ľadová (ktorá do mojich americkými autormi prepchatých sfér čítania prinesie trochu slovenského prievanu)
Nicholas Sparks: Safe Haven (sladká klasika od amerického klasika)
Mňamózne voňajúce voňavky Dare by Guess a Playboy
Moje milované Elséve šampóny a na kokosovú sadu od Swiss O Par sa veeeľmi teším, lebo prekrásne vonia. :)
Sprcháče; obzvlášť sa teším na Pink Passion od Fa! Tú vôňu by som vedela donekonečna fetovať. :D
Prípravky na pleť od Oriflamu a Dolivy, telové mlieko Oriflame
Laky Essence, S-he, Miss Sporty; budú recenzieee!
Vankúš F&F Home a najkrajší darček bol plyšáčik od drahého! :)
Tielko a tričko - obe Cropp Town
Najsuperskejšie, najpohodlnejšie a zrejme už aj najobľúbenejšie čižmičky z CCC :)
Krutou zimou už vyskúšané čokoládové čižmy z CCC mi robia radosť nielen na pohľad, ale aj v boji so snehovými závejmi. :)
Príprava na budúcu jar vo forme nových tenisiek Nike!

Všetkým Ježiškom veľmi ďakujem za všetky darčeky, ktoré som podostávala a mojim milým čitateľom prajem ešte krásne strávené prázdniny. A dnes v noci to veľmi neprežeňte s bujarou zábavou! ;)

Čím obdaroval Ježiško vás? Pokojne sa mi pochváľte v komentoch, či vám splnil vaše tohtoročné priania. :)

S.

Komentáre

  1. Vidím že té kosmetiky jsi dostala taky dost jako já:D:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Eleanor a Park je užasna kniha a Dievča zo 6E krutá ale v podstate ta donuti dlho rozmyšlať nad tym čo si vlastne čitala :)
    Inak si dostala krásne darčeky :) :) Vera

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Opravdu bohatý Ježíšek, to triko s puntíky je super.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Krásné dárky ti Ježíšek nadělil, ten plyšový sobík je vážně moc roztomilý.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Malú dobu ľadovú som tiež dostala a veľmi sa na ňu teším :) ten kokosový šampón mám takisto veľmi rada.
    aj všetky ostatné veci sú super :)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky