Hore a dole

Ako najväčší stresmen a overthinker pod slnkom som bola cez skúškové ako uzlík nervov. Obávala som sa vymyslených scenárov v mojej hlave, ktoré sa, samozrejme, nikdy nenaplnili, a preto bolo len logické, že som sa po ukončení skúšok riadne uvoľnila. Ale fakt, že veľmi. :D Posadol ma pocit, že by som sa mala za tie tri týždne konštantnej nervozity odmeniť, a veru, že som sa odmieňala. :D Oddychovala som, robila len to, čo ma baví, chodila po obchodoch, po kávach, všelibárskde. No potom prišiel zlom, ktorý, ako som už v mojom živote mala možnosť niekoľkokrát spozorovať, príde práve vtedy, keď som na vrchole blaha. Dostane sa k vám jedna jediná správa, ktorá vo vás spustí emocionálny kolotoč a vy cítite, že zo skvelej nálady sa prepadávate do smutnej melanchólie. A tá jedna zlá správa vezme so sebou aj ostatné zlé správy, ktoré ste v sebe dusili/ potláčali/ snažili sa na ne zabudnúť a depresia je nadohľad...
  Neviem, či to tak máte aj vy, ale u mňa zakaždým platí, že po dobrom, príjemnom, šťastnom období zaručene nenasleduje ďalšie pekné, ale práve jedno nepríjemné a ťažké. Že keď som hore, jediný možný ďalší smer je dole, nie vyššie. Ale to je život a nedá sa s tým spraviť nič iné, než ho žiť. 


  Čo sa týka dnešného outfitu (po trilión rokoch... :D), rozhodla som sa vám ukázať moju najobľúbenejšiu kombináciu tejto zimy. Baby pink zimné topánky a sivý kabát mi predčasne doniesol Ježiško, takže som sa z nich stihla vytešovať o niečo skôr ako z ostatných vianočných darčekov. Neviem, čím to je, ale moja najobľúbenejšia farebná kombinácia je práve táto. Žiadna iná na mňa nepôsobí tak upokojujúco a harmonicky, ako ružová a sivá. Tomu som prispôsobila aj károvanú šatku, aby toho náhodou nebolo málo. :D No a roztrhané rifle sú tiež veľká láska, len by som poprosila, aby už konečne skončila zima, lebo takto to s nimi nie je až také príjemné, hoci máte pod nimi pančušky... 
 Keď vás fotografka rozosmieva pri fotení... :D
Nechty boli, prirodzene, zladené tiež!

Topánky: Deichmann
Rifle: H&M
Kabát: Gate
Šatka: darček
Laky na nechty: ružový - Essence, strieborný - Miss Sporty
S.

Komentáre

  1. Za tri týždne si stihla skúšky, no to si dobrá.. ja som sa s nimi väčšinou trápila až skoro do skončenia skúškového, a nezostal mi už takmer žiadny čas na oddych pred ďalším semestrom. A čo vlastne študuješ? Predpokladám že angličtinu, či v nejakej kombinácii?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No, myslím, že som mala so skúškami naozaj veľké šťastie. :) A nie, nie je to angličtina, ale ruština. ;)

      Odstrániť
  2. Krásný outfit! :) Já tuhle kombinaci barev mám také moc ráda, ale ještě o něco raději mám šedivou a baby blue :) To můžu nosit furt! :) Letos jsem ale boty v takové barvě nenašla, tak mám spíše takovou navy. :)
    Doufám, že se z toho špatného období brzy dostaneš a co nevidět se ocitneš zase v dobré náladě, držím palce! :)
    A gratuluju ke zkouškám! :)
    THE WORLD BY MARIA

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Závidím ti, že už máš ukončené zkouškové. Mě čeká ještě jedna ve čtvrtek a u jedné čekám na výsledek :) už to chci mít všechno úspěšně za sebou. Outfit je pěkný, mám podobné boty a ten stříbrný lak je můj oblíbený. Už jen proto, že to byl snad první lak v životě, který jsem si zhruba jako čtrnáctiletá nanesla :) :D

    LENN

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Jednou jsi dole, jednou nahoře. Taky to tak mám a nálady se u mně střídají. Outfit je pěkný. Kombinace šedé a růžové barvy se mi moc líbí. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Parádní kousky, tuhle růžovou naprosto zbožňuji. Nějaké roztrhané džíny také plánuji, ale už slyším babi a dědu, že za roztrhané kalhoty by mi měli zaplatit oni a ne já :-D
    All my cosmetics

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ten kabátek je famózní, já miluji šedou, takže je ÚŽASNÝ! A ty nehty jak sis sladila, ta šedá a kombinace barev je úchvatná :-)! Wau!


    voguetheresa.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  7. O konci skúškového môžem ešte len snívať, bohužiaľ mám priveľa predmetov a sú priveľmi náročné. :) Ale kombinácia je krásna - sivá a ružová idú krásne k sebe. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Veľmi pekná a príjemná kombinácia farieb :) Myslím, že u každého sa tie nálady striedajú, ale pokiaľ nejde o život, treba sa s tým nejako popasovať a ísť ďalej :)
    Drew's Beauty

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Mně zkoušky skončily v pondělí :D Takže mám alespoň chvíli klid, než začne další semestr,jupí :D Gratuluji ti k jejich splnění. Outfit je moc pěkný!

    TheWayByA

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Veľmi krásny outfit a nechty! :O Viem si predstaviť ako sú tie skúškové obdobia stresujúce. Neviem ako by som to ja zvládala. :/ Veľmi pekný článok. :)

    Ann´s Life

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Sabčo, hezké zamyšlení....jednou dole, jednou nahoře a tak to má být. Člověk musí poznat smutek a zklamání, aby dokázal ocenit protipól. V přírodě i v životě je vše vyvážené, i když se nám kolikrát zdá, že ne. Je třeba vyhledávat pozitivitu vždy a ve všem, i v zdánlivých maličkostech všedního dne. Pokud budeme vysílat dobro k sobě sama i ostatním, zákonitě se nám vrátí, dříve či později....jen je třeba si toho všímat a mít oči otevřené....každý den se dějí malé zázraky. Krásný den přeji. ZaZa

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Krásny kabátik :) aj šál sa mi veľmi páči. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Jéj, ako krásne si zladená, kabát je nádherný a pristane ti. :)

    Rebelliouslily

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Hore a dole... raz som čítala také zamyslenie pána Lasicu, že v našej spoločnosti už dávno nebola vojna a máme sa až príliš dobre. Ako príklad uviedol to, že si dnes ľudia kupujú nové roztrhané oblečenie na rozdiel od v minulosti, keď si človek vážil nové oblečenie, na ktoré šetril, staral sa oň a diery prišli až s časom a boli znakom chudoby. Jasné, že jeho generácia diery naschvál nevníma ako trend, ale vlastne povedal veľkú pravdu... čo by mladým ani nenapadla. To mne napadlo, keď som čítala post. Katarína

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Nehty máš nádherné! :O S povídáním na úvodu máš úplnou pravdu, život je prostě jako na houpačce :) Člověk vždycky musí věřit v lepší zítřky.

    WantBeFitM

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky