Septembroví obľúbenci

September bol mesiacom nástupu na novú školu, do nového mesta, do nového života. Zmien bolo požehnane (medzi inými máme aj nový jesenný dizajn blogu, čo naň hovoríte?), ale v samej podstate to akosi prebehlo hladšie, než som si predstavovala. Ako vždy. Vždy sa klepem viac, než je potrebné, ale taká už raz som... :D Určite o tom všetkom ešte budem písať, predsa len vysokoškolský život je bezodná studnica zážitkov, ale to si nechám pre iný článok. :) V tom dnešnom vám ukážem to, čo som si najviac zamilovala za posledný mesiac. Ako vždy prevažuje kozmetika, ale nájdete tu aj dve veci z úplne iného súdka, tak sa na to bez ďalších zbytočných rečí poďme pozrieť.

 Už počas letných prázdnin som sa v pozadí mojej mysle pohrávala s myšlienkou, že by sa mi možno zišiel nový mobil. Dovtedy som mala Samsung S4 asi 2 či 3 roky, ktorý mal predo mnou už 2 roky ocino. Bol spoľahlivý a na svoj vek ešte kvalitne šľapal, akurát som začínala mať pocit, že už nestíha tak skvelo ako predtým. A obávala som sa, že mi odíde zrovna vtedy, keď sa presťahujem do Brna a nebudem mať veľmi ako riešiť narýchlo nový. Tak som zbežne hodila očkom po ponuke mobilov na nete a celkom sa mi zapáčil Samsung J5. Zamilovala som si ho hlavne pre jeho zlatistú farbu, hoci som si nikdy predtým nemyslela, že by som niekedy mohla vlastniť zlatý telefón... :D Je veľmi elegantný, dobre sedí v ruke a povedala by som, že je taký babský. Akurát je to rozdiel oproti S4, na ktorý si budem musieť zvyknúť, ale sme na dobrej ceste. :) Tu sa musím spýtať: aké mobily preferujete vy? Poľujete vždy na novinky na trhu alebo ste spokojnejší skôr so staršími modelmi? Podľa čoho si vyberáte nový telefón?
 Ďalším nekozmetickým obľúbencom sa stala baklava z Lidla, kde mali niekedy začiatkom septembra grécky týždeň. Treba povedať, že tá pravá grécka chutí o dosť lepšie, ale v našich končinách je pomerne ťažké niečo také nájsť, preto sa vždy u nás doma tešíme, keď ju majú v Lidli. Je veľmi sladká, ale lahodná a určite ju odporúčam hlavne tým, ktorí majú radi bohaté zastúpenie orieškov. :)
  Naša domáca zbierka nude lakov sa v septembri rozrástla o nový prírastok. Tento z Avonu v odtieni Perfect Pink je naozaj krásny, hoci sme čakali, že bude trochu viac doružova. Pekne sa nanáša a na krásnu manikúru stačia 2 vrstvy. Štetec je klasický avonovský - podlhovastý a zarovnaný, no manipuluje sa s ním dosť dobre. Na nechtoch vydrží v neporušenom stave asi 4-5 dní. Je vhodný najmä pre tých, ktorí do školy alebo do roboty nemôžu nosiť divoké nechtové kreácie, alebo si len chcú oddýchnuť od výrazných farieb. :)
   Táto micelárna voda Yves Rocher bola darčekom k nejakému slovenskému časopisu a celkom mi to prišlo vhod, lebo som si ju aspoň so sebou zobrala na intrák a nemusela kupovať novú. Zvyknem ju používať ráno na prebudenie pleti, ale najčastejšie ako odličovač. Pri obyčajnom čistení pleti je skutočne super, lebo pleť zanechá matnú a príjemnú na dotyk. Čo sa týka odstraňovania make-upu, toho sa zbaví excelentne, avšak keď sa jedná od odličovanie špirály, až taký veľký úspech to nie je. Dokonca ma z nej oči aj trochu štípu. Keby som si ju opätovne kupovala, tak skôr iba na čistenie pleti, lebo pri odličovaní sa mi neosvedčila na 100%. Máte s ňou niekto skúsenosti?
   Niekedy začiatkom septembra som v DMke ulovila balzam na pery Alverde s vôňou mäty a lesných plodov, lebo bol posledný tohto druhu a nechala som sa zlákať tým, že veď keď je skoro vypredaný, musí byť aj dobrý. :D Bola som naň teda dosť zvedavá, lebo od Alverde som asi ešte nikdy nič nemala. Vonia skutočne lahodne, veľmi sviežo a jedinečne. Pri roztieraní po perách mám pocit, že je trochu hustejší, než som zvyknutá pri iných značkách (Avon, Balea), ale stále veľmi dobrý. Pery krásne hydratuje, nevysúša a ľahko sa vstrebe, takže pri nočnom balzamovaní nemáte ráno pocit zalepených úst.
  Odkedy si pamätám boli tieto avonovské peny do kúpeľa v našej rodine obľúbené. Fakt už ako malá som sa zvykla čabŕňať v bublinkách, ktoré vždy krásne voňali a pochádzali z rovnakej fľaše, ako vidíte na obrázku. :) Keď som si naposledy napúšťala vaňu, priliala som si do nej túto geniálnu penu z Avonu s vôňou čokolády a pomaranča. Bolo z nej obrovské množstvo bubliniek. Vôňa vo mne evokovala jesenné/ zimné obdobie alebo rovno vianočné sviatky a to je ten najviac cosy čas roka. Preto bol kúpeľ s touto penou magickým zážitkom a dokonale zrelaxoval telo i dušu. Používate peny do kúpeľa z Avonu?
  Posledný obľúbenec dnešného článku nie je celkom septembrový, pretože som si ho kupovala už júli na cestu do Paríža práve pre jeho praktickú veľkosť. Dove zrovna uviedol na trh novú vôňu hruška a aloe vera a znelo to celkom zaujímavo, tak som si vzala guličkový deodorant z tejto série. Musím povedať, že ma prekvapilo, aký je spoľahlivý. Už na dovolenke som si všimla, že môžem celý deň behať po turistických zastávkach pod pečúcim slnkom a nepotím sa ako somár v kufri. Brala som si ho so sebou aj na intrák a stále môžem potvrdiť, že s ním zvládnete aj deň v škole či hodinu aerobiku. Za mňa teda veľmi príjemný produkt. :)


Čo ste si v septembri obľúbili vy?

S.

Komentáre

  1. Krásny nový vzhľad blogu :) ten lak od Avonu mám aj ja a som s ním veľmi spokojná :)

    ORLLING

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To si ma veľmi potešila, som rada, že sa ti páči. :)

      Odstrániť
  2. Ten lak na nechty z Avonu vyzerá super..akurát dnes som si 1.x objednala aj ja lak na nechty z Avonu tak som zvedavá aký bude :)

    Accessoriesforbeauty

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Na tematické týdny také ráda do Lídlu chodím, občas tam mají super chuťovky, hlavně ty z Řecka :-) já si naposledy oblíbila kokosovou řadu od slovenské značky 2sis, ta u mě teď vede :-)
    All my cosmetics

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Design blogu je pěkný :) Takový příjemný na oči. Od Avonu si nic již dlouhou dobu nekupuji, ale mám podobný lak na nehty od Trend it Up z DMka. Naopak od Alverde toho mám často hodně, i to se týče dekorativky :)

    www.thewaybya.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tu micelární vodu od Yves Rocher používám na čištění pleti :) v poslední době mám ráda celkem značku La Roche Posay :) jinak mně se z mobilů v poslední době hodně zalíbila značka Xiaomi (teď mám Sony Xperii) a ta Baklava mi připomíná pochutiny, které mi kamarádka dovezla z Kypru a moc mi nechutnaly :D

    LENN

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Mobil je veľmi pekný, presne tú istú minerálku sa chystám používať, keď mi dôjde Lorea’l, len keď ťa štípe v očiach....to asi nebude veľmi pre mňa, mám veľmi citlivé oči.
    LIFE IN PICTURES BY LU

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No, aj mamina mi hovorila, že ju micelárka štípe, tak to asi nie je ojedinelé. :/

      Odstrániť
  7. Pěkný mobil, jinak jak tu píše slečna nade mnou tak mě taky štípala 😕
    SmileThess

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Mobil vyzerá fajn 😊 Ja som verná Samsungu už dlhé roky. Momentálne mám S7 a zatiaľ neplánujem zmenu 😊 Peny z avonu som si niekedy kupovala stále. A ten balzám vyzerá vážne super 😊

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Ta kosmetika je super, většinu taky běžně používám :)
    Petra | www.mygoldenmind.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Ten lak má nádhernou barvu! A pěny do koupele od Avonu mám taky ráda, ačkoliv je moc nepoužívám :)

    Karolína & Maličkosti ze života

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Mobil je krásný, stejně jako nový vzhled blogu!
    O těch pěnách z Avonu jsem ještě neslyšela, takže díky za tip, rozhodně po nich mrknu:)
    Windy pink style

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Ten lak je super, takové tělové barvičky naprosto zbožňuju :)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Alverde už musím vyskúšať, inak ten deo od Dove vonia božsky. :)

    Rebelliouslily

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Jesenný dizajn blogu je krásny, je príjemnou zmenou od tých bielych, medzi ktoré patrí i ten môj. :) Ja tiež patrím medzi ľudí, ktorí sa klepú a stresujú viac, než je potrebné. Už mnohokrát som si povedala, že väčšina situácii nikdy nie je taká zlá, ako si predstavujem, ale je ťažké zmeniť to. Človek to má v sebe.
    Mobil si si vybrala pekný, takisto som v auguste aj ja zvolila elegantnú zlatú. Bohužiaľ, nedávno mi prasklo pri páde ochranné sklo, takže momentálne tak elegantne veľmi nevyzerá, hah.

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Nový design je super a ten lak na nehty je opravdu krasny a skvele se hodi k tonu tvoji kuze, coz si myslim ze je u techto nude barev docela orisek najit. jinak jsem rada ze jsi zminila micelarni vodu od YR, protoze me vzdy zajimal nejaky nazor na ni ale jeste jsem o ni nikde necetla. Asi ji ani zkouset nebudu, kdyz rikas ze stipe v ocich.
    Herb Theory

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Krásny lak ... také jemné odtiene mám rada, hodia sa k všetkému :)
    www.byfoxygreen.blogdspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Ten lak má krásnou barvu, takové nude odstíny mám teď moc ráda:) A ten deodorant od Dove mám úplně stejný, jen ve spreji.

    Sim in the Bubblegum
    Píšu, tedy jsem

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky